tisdag 6 januari 2015

2015-01-05 Erja Lyytinen

Erja Lyytinen - Den finska slidedrottningen!
Vid detta tillfälle fick jag äta backstage med Erja och bandet. Ett bra tillfälle att få lite extra kontakt med artisterna vilket ofta kan påverka fotona på ett positivt sätt. Passade på att fråga Erja om "Steamy Windows" var med i den tänkta setlistan, men det var den inte. Senare under kvällen fick jag, till min glädje, höra att "Steamy Windows" var med trots allt. Kanske för att jag frågade?


Såg förresten ett foto där Erja hade spelat med Sven Zetterberg, något jag tyvärr aldrig kommer att få uppleva men Erja, den finska slidedrottningen, har jag sett många gånger och ser henne gärna vid fler tillfällen.

Erja Lyytinen

Erja Lyytinen

Erja Lyytinen

Erja Lyytinen

Erja Lyttinen

Erja Lyytinen

Erja Lyytinen

Erja Lyytinen